dinsdag 9 december 2014

er werd nog meer gehaakt

Ik ben de laatste tijd minder online ( oké, af en toe nog wel op instagram), maar daardoor ben ik wel veel productiever.
De avonden, die ik al gauw achter de pc zat om hier en daar wat te lezen, zit ik nu op de bank met haakwerk.
En eigenlijk is dat voor mij een stuk meer ontspannen, want van haken wordt m'n hoofd zo lekker leeg.

Wat ik dan maakte.....



Een sjaal voor miss T, waar ze zelf ook heel blij mee is.
En een kleedje/onderzetter voor één van de kaarsenstandaards.
(inspiratie en patroon komen van Hip met Kleur.

Natuurlijk vierden we ook nog pakjesavond, heel traditioneel met de op de deur bonzende buurman en een zak kadootjes op de stoep.

Dit snoetje van miss T zegt wel genoeg.


En het is ook nog een snoetje met een wiebeltand.
Vorige week toen ik haar kwam halen van de bso was dat het eerste wat ik van haar te horen kreeg. En dat is ook groot nieuws, zeker als je de jongste van de klas bent en bijna alle andere kinderen al aan het wisselen zijn. Ze is trots op haar wiebeltand en wacht nu vol spanning tot die er uit valt.

En verder was het vorige week knap koud, waardoor wij ook weer vast bezoek in de tuin hebben van allerlei meesjes, musjes, duiven en kauwtjes.


En snurkende katten in de vensterbank.


En dan ga ik nu nog even verder met mijn nieuwste project, de southbay shawlette (patroon van Haken bij Saar en Mien) met wol van Mos.


Ik vermaak me voorlopig nog wel hiermee,

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto van je dochter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohw wel een enorm werk zo'n omslagdoek lijkt me. Heerlijk toch even wat minder online? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen heb je gemaakt. Lekker, niet zo online.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, dat koppie van Tarja!

    oeh, wordt mooi, die omslagdoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie omslagdoek wordt dat en wat ziet T. er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, die rode wangetjes van de spanning... Zo lief!
    Heerlijk die haakwerkjes, ronkende katten en vogels in de tuin... Daar kan ik ook heel erg van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige wol voor de omslagdoek, heel mooi verloop van kleuren zo! Ik merk het in blogland, er zijn er meer die veel offline zijn. Saai hoor ;-) Grapje, lekker doen wat je zelf wilt. Wat een mooi snoetje van miss T!

    BeantwoordenVerwijderen