zondag 3 augustus 2014

Castlefest 2014

Lughnassad vieren wij ieder jaar op Castlefest.
De afgelopen drie dagen waren wij dan ook te vinden op het terrein van Kasteel de Keukenhof te Lisse om met nog veel meer mensen er een mooi feest van te maken.

Ik maakte heel veel foto's, dus hier gewoon een verslag van de afgelopen dagen met plaatjes.




























Hoogtepunten; de concerten van Corvus Corax, Faun en Omnia, de wicker-owl verbranding en alle fijne ontmoetingen met oude bekenden.
En dankbaar voor de speciale-festival-pleegmoeders van miss T ; Tante Bella van Wortel en Cruydt en Joyce, het Uilenheksje.

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer supergezellig uit!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie er weer echt super gaaf uit. Nu heb ik besloten...volgend jaar ga ik ook...ik plan gewoon 1 dag vrij...en zie wel met wie ik ga!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. misschien toch maar eens gaan... :-)
    ziet er zeer plezierig uit daar {nou nog iemand met wie ik mee kan...}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel bijzonder uit. Mooie foto's, jullie meisje heeft volgens mij ook genoten.

    BeantwoordenVerwijderen