maandag 16 juni 2014

moestuinmaandag

Het is wel weer tijd voor een wandelingetje door de tuin,
door het hekje naast het tuinhuis, de trap op naar boven.
En daar hangen boven je hoofd de vijgen, nog even wachten, want ze moeten nog rijpen.


En naast het paadje kleuren de aalbessen langzaam rood.


Erwten, bonen en spinazie vullen nu samen een bak.




De warme dagen van de afgelopen week deden de bieten de lucht in springen.


Pepertjes oogst ik nu regelmatig van eigen plant.


En het ziet er naar uit dat we dit jaar voor het eerst wortelen gaan oogsten.


Verder hebben we ook nog broccoli en aardbeien en ik kan niet anders zeggen dan dat ze het goed doen.



En alweer de laatste rabarber werd geoogst.



en meteen verwerkt.



Moestuinmaandag is het initiatief van Helena van Hollandse Klei, kijk bij haar voor meer informatie en andere deelnemers.

1 opmerking:

  1. Wat groeit alles goed!!!
    Ik denk dat ik alles bij mij maar wat Pokon moet geven ;)

    BeantwoordenVerwijderen