zondag 16 maart 2014

weekend - van school en van hertjes...

Afgelopen zaterdag was het Open Dag op de school van miss T. En al vond ze het maar vreemd om op zaterdag naar school te moeten gaan, daarna liet ze toch heel enthousiast allerlei werkjes zien, die ze regelmatig doet.



Op woensdagmorgen mogen ouders mee de klas in om een werkje samen met hun kind te maken, deze foto is dan ook van woensdag, want zaterdag heb ik er niet aangedacht om foto's te maken.
Zelf vond ik het leuk om even in de middenbouw te kijken, want na de zomervakantie gaat ons kleutertje naar groep 3. Gelukkig duurt dat nog wel even en kan ze nu nog naar hartelust spelen in één van de hoeken.

En vanmorgen zulk mooi weer, dus tijd voor onze wekelijkse luchtbeurt.
Lief, stelde voor om naar het awd te gaan en dan word ik al helemaal blij, want het awd betekend hertjes.
En ik hartje hertjes.


ik hartje ook deze twee.





Zijn ze niet mooi?



Hier word ik ook blij van; mijn uitzicht vanuit het keukenraam.


En met een mand vol schoon zongedroogd wasgoed en een pan pruttelende curry op het fornuis, was het voor mij een goed weekend.
Hoe was jullie weekend?

5 opmerkingen:

  1. die van mij ook na de zomer na groep 3 en zag ik pas geleden ook zo'n letterstempel werkje maken, grappig. Wat super die hertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik <3 hertjes in het wild! Bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hartje ook hertjes! Fijn weekend, leuk om even op school rond te kijken! Groep 3 alweer, tsss dat gaat snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ♡
    Zo leuk om even te kijken in de klas. Runar gaat in oktober naar groep 1, ik denk dat i het heel leuk gaat vinden daar!

    BeantwoordenVerwijderen