zondag 4 augustus 2013

Castlefest 2013

Natuurlijk waren wij ook dit jaar weer drie dagen op Castlefest te vinden.
Prachtig weer, beter kan het niet zijn.
Bekenden gezien, geluisterd naar mooie muziek en lekker gegeten (en ook wat gedronken).

Al brachten we dit jaar ook vrij veel tijd door in het Kinderrijk, maar dat kan ook niet anders met een bijna 5-jarige.

Hier wat plaatjes van onze dagen daar in Lisse.



























De foto's vertellen het wel, het was gewoon drie dagen feest.

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's... terug in een andere tijd? Een heerlijke tijd lijkt het me!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ziet er echt superlekker uit,spreekt altijd tot je verbeelding he? En wat een gave jurk had je aan, was het er niet te heet voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon helaas niet! (geld gebrek)
    heartbreaking.

    volgend jaar beter.

    Fijn dat het leuk was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat ziet er geweldig uit! Ooit wil ik er ook naar toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er uit als een paar heerlijke dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er goed uit! ik wil ook eens gaan ;-) mooie foto's hoor en wat boften jullie met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, heerlijke sfeer! Mooie foto's, Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben je weer goed vermaakt :-) Mij was aangeboden te komen helpen bij de Heidense Bende, maar nu ik zo moe en misselijk ben heb ik voor thuis gekozen, volgend jaar met de ukkies misschien weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh prachtige foto's mooie sfeer...hmmm droom er even bij weg hoor! ;-)
    De foto van de uil vind ik wel fantastisch, dat koppie!
    Denk dat wij volgend jaar ook maar weer een bezoekje gaan brengen... !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er inderdaad uit als een paar geweldige dagen!!
    Prachtig!!
    Ben er nog nooit geweest, wordt wel eens tijd geloof ik want ik vergaap me vreselijk aan je mooie foto's..heerlijke sfeer, gewoon thuiskomen hé, op zulke festivals! :-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aaaaah, jaloers! zo jammer dat we er niet waren en zo jammer dat we jullie (en Omnia ;o) niet gezien hebben! Wat zie je er prachtig uit in die jurk!

    liefs
    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. yeah...ik heb je weer gevonden!!!! Wat is Tarja groot geworden!!!
    Hoe is het met jullie???
    Wat een mooie foto's...volgend jaar wil ik beslist ook eens naar castle fest!!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zien jullie er mooi uit!!!
    Mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen