maandag 10 juni 2013

Moestuinmaandag

Een week van groei en bloei.
Kleine lila bloempjes in de tijm.


Nog helemaal verstopt, maar ik ontdekte toch al het eerste begin van bloei in de erwtjes.


En dan de aardbeitjes, bloempjes naast mini-aardbeitjes.


En de groei-kampioen van deze week is toch echt de platte peterselie, deze knalt gewoon de bak uit. (gelukkig gebruik ik dit heel veel in de keuken)


Een tuin vol van belofte.

Moestuinmaandag is een initiatief van Hollandse Klei, kijk bij haar voor meer deelnemers.

9 opmerkingen:

  1. Mooi 'een tuin van belofte'! Jouw erwtjes zien er ewn stuk gezonder uit dan die van mij. De kinderen smullen ervan: gewoon rauw uit het vuistje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Die peterselie! Lekker ook!

    Je aarbeitjes beginnen echt op aardbeien te lijken. Leuk! Jammie ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n tuin! Mijn aardbeitjes beginnen ook goed te groeien nu. Ze worden zelfs al een beetje rood :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he? Een paar warme dagen en alles groeit ineens drie keer zo hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook bloesem naast kleine aardbeitjes, zo leuk die verwachtingsvolle moestuin! Wij worden hier trouwens om onze oren geslagen met de rucola en raapstelen, niets verwachtingsvolsmeer aan daar.... we weten nauwelijks hoe we het op moeten krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook de platte peterselie met volle kracht vooruit! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij wachten op de framboosjes die aan het groeien zijn, zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zo leuk om bij anderen te lezen hoe die moestuin groeit en bloeit. Ik krijg er veel 'ojaaaas!' van! bij mij is de peterselie ook opeens enorm gegroeid. En de aardbeitjes zijn bij jou gelukkig ook nog maar klein. ik zag bij sommige andere moestuin al flinke joekels.
    Kruiden die bloeien vind ik ook al zo mooi. Leuk dat ik even mocht meekijken!

    BeantwoordenVerwijderen