donderdag 3 januari 2013

woensdagmorgen


het licht van de opkomende zon kroop al boven de spoordijk uit.



Boven zag ik dit schouwspel. (het lijkt zo donker omdat ik recht in de zon fotografeerde, het zal niet volgens de regelen der kunst zijn, maar ik vond het zo mooi wat ik zag)

Mijn eigen zonnetje, ze wilde ook op de foto (samen met de kat)


Na een paar grauwe dagen, ben ik altijd weer zo blij met een zonnetje in huis, alleen al voor alle mooie schaduwen.


Of een wolkenlucht als geribbeld zand.


Het mag dan verstandig zijn om te kijken waar je je voeten neerzet, maar soms is zo'n dagje (wat dromerig) omhoog kijken ook wel heerlijk.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's!!!! En je eigen zonnetje, wat wil je nog meer! Ja heerlijk als de zon weer schijnt hè, ik ben dat grijze weer ook wel zat.... Had ik je nou al gelukkig nieuwjaar gewenst? Ik weet het niet meer (het is nog steeds chaos, in huis en in mijn hoofd ;-) dus voor de zekerheid: happy new year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Sandra! ik kijk ook graag naar de luchten, op elk moment van de dag heben ze wel iets moois te tonen!

    BeantwoordenVerwijderen