woensdag 16 januari 2013

sneeuwpret 2

Zomaar een ochtendje thuis blijven.
Lekker naar buiten met de slee.
Lopen en glijden door een dik pak sneeuw.






Zij had dikke pret.
En als ik niet de slee met mevrouw erop moest trekken,  keek ik om goed om me heen, want wat is de wereld toch sprookjesachtig mooi met al die sneeuw.





Het ene moment moest ik nog ver lopen van haar, want ze wilde nog niet terug. Maar ineens had ze het koud en wilde niets liever dan thuis op de bank onder een schapenvachtje om warm te worden.



7 opmerkingen:

  1. Wij hadden ook zo'n lekker kneuterig sneeuwdagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, sneeuw met die kleintjes. En ja, het is best koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatjes, ik zie de pret in haar ogen! Kan dat plotseling zijn hè, dat koud zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he , zomaar een ochtend onverwacht genieten. Dat is zo goed voor de beginnende kleuter ;-)
    En prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's! Hier ligt ook een hele dikke pak sneeuw! Ziet ernaar uit alsof je kids een hele leuke tijd hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen