zondag 22 april 2012

weekend uitjes

Zaterdagmiddag hadden we wel genoeg van het binnen zitten, toen even wat langer droog bleef, gingen we er uit. Geitenboerderij 't Geertje, dicht in de buurt, maar wel even buiten.




Zij vond die pauw helemaal niks en wist hoe snel ze erbij weg moest komen.



Zaten we vanmorgen aan het ontbijt, sloeg de hagel tegen de ruiten. Misschien een goed moment om vandaag eens met cultuur te beginnen.


Het dick bruna huis of zoals miss T zei, we gaan naar het huis van Nijntje.





kijken, luisteren en veel zelf-doen, wat wil je als peuter nu nog meer.


En toen we naar buiten stapten, was daar zon en blauwe lucht. Dat moesten we maar vieren met een 'frozen yoghurt'.


(stukje van het plafond)

Dus als je zelf zonnig bent, verandert het weer vanzelf met je mee. Als positieve gedachte om mee te eindigen.


4 opmerkingen:

  1. Kijk, dat zijn weekenden! Dat van die pauw kan ik me best voorstellen: intimiderend hoor en oh wat leuk, ooievaars op het nest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooievaar met kleintjes, prachtige pauw en
    WAUW, het huis van NIJNTJE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pauw..super mooie foto trouwens ;-)
    En een dick bruna huis!!!!!!Coool !!Kan mij voorstellen dat ze daarvan genoten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een heerlijk weekend. Volgende keer wil ik wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen