maandag 26 maart 2012

lente weekend

Reden we gister naar Drenthe, op bezoek bij (o)ma, waar we lekker de hele middag in de tuin zaten met uitzicht op weiland en met het enigste geluid, de haan van de buren, de schapen en de vogeltjes.
Vandaag deden we het rondje boodschappen en kochten we viooltjes en ander bloemigs om de potten in de voortuin wat op te vrolijken.




De magnolia aan de voorkant begint met bloeien en dat is voor mij het teken dat het echt lente is. Deze week ga ik de bloei volgen met iedere dag een foto.



En dit is de reden waarom er altijd kattenpootjes op mijn voorruit staan...


6 opmerkingen:

  1. Ik kan daar ook zo van genieten, van die knoppen en die bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Die foto met die kat is te gek; zo zijn ze allemaal, overal pootjes achterlatend. :) Ik mis de onze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, heerlijk he, al die bloemen en kleuren en geuren die weer boven komen..... en die poezen die heerlijk in de zon liggen!

    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen