maandag 12 juli 2010

we zijn er weer en toch ook weer niet..

We zijn weer terug van ons weekje Frankrijk. En we hebben het heerlijk gehad, leuke camping, mooie caravan en heel mooie omgeving. Dorpjes tegen de rotsen gebouwd, een pelgrimspad, druipsteengrotten en een mooi kasteel hebben we deze week bezocht. En lief is nog een middagje met de pubers gaan kanoeën. Heel veel foto's gemaakt, waarvan ik er een stel toch wel wil posten. Helaas heeft het laptopje kuren, is op sterven na dood. (ik misbruik nu heel even de werkpc van lief), dus verleng ik noodgedwongen mijn blogvakantie nog maar een tijdje. Dus tot gauw.

7 opmerkingen:

  1. Ah weer lekker thuis !! Balen zeg van je laptop....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha leuk, je bent er weer! Klinkt als een lekkere vakantie. En inderdaad balen van je laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis weer, van zo te lezen een supergeweldige vakantie! Zulke activiteiten zouden wij ook doen als dat in de buurt zou zijn allemaal.
    Jammer alleen van de laptop. Maar goed, met deze temperaturen zit je toch vast liever lekker buiten in de tuin dan achter een warme pc/met een warme laptop op schoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Geniet er nog maar even van na.
    Sterkte met je laptop, ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden.

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis, en ik ben toch wel benieuwd naar de foto's, geduld is vaak een zeer schone zaak ;-)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jullie het zo naar je zin gehad hebben. In blogland is het inmiddels heel rustig, bijna iedereen doet een stapje terug, en daar is niets mis mee. Het is nog steeds zomer. Ondanks de buien. Geniet nog maar lekker even.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou da's ook wat van die laptop! fijn dat de vakantie in ieder geval goed was!

    BeantwoordenVerwijderen