dinsdag 13 april 2010

oei

het ging even helemaal niet goed gisteravond. Na haar valpartij was pukje van vermoeidheid heel erg overstuur, dus was het troosten en meteen bad en naar bed. Ze viel ook als een blok in slaap. Een uurtje ofzo later, gingen lief en ik naar boven, ik om eindelijk eens die was op te vouwen en hij om een paar overhemden te strijken. Begint Tarja ineens te brullen, niet gewoon huilen maar met van die enorm snikkende uithalen, haar uit bed halen, met haar rond lopen, tegen haar praten, het haalde niets uit. Het was net of ze niet bij was. Dit heeft zeker een uur geduurd, waarbij ze dan weer stil werd en in slaap zakte om weer te gaan snikken en te brullen. Toen stopte ze met huilen en keek me aan, keek ook weer echt, maakte weer contact en zei dat ze naar haar bed wilde. Haar dan ook in bed gelegd, ze vond het allemaal best, de deur open laten staan en gezegd dat ik de was op ging vouwen en dat ze me gewoon kon zien. maar het was kennelijk goed, ik hoorde haar wat kletsen en toen viel ze in slaap.

En ze sliep door, tot vanmorgen half 7, toen lag er een klein half ziek hoopje in bed. Een warm koppie tegen m'n schouder, verdrietig huilend, want ze wilde drinken, maar dat deed pijn aan haar keel.
Dus nu zijn we samen thuis en ze waggelt een beetje door de kamer, soms aan het spelen en soms lekker bij mij op schoot, waar het ook goed slapen is. Geen echte koorts, wel verhoging, voelt ze zich vooral gammel en naar en dan bedenk ik me dat het een week geleden is dat ze haar bmr-inenting kreeg...... reactie op de prik misschien.



Nu vandaag zijn we thuis en heb ik een meisje dat afwisselend druk aan het spelen is, ver gooien met puzzelstukken of heel dicht tegen me aan hangt.
Dus een dag heel anders dan een normale dinsdag, maar laten we maar genieten van de extra tijd met elkaar.

4 opmerkingen:

  1. Och lief poppie, veel sterkte voor haar, komt vast van die BMR-prik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och arm meiske, hopelijk knapt ze gauw weer op !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel geknuffeld dan maar vandaag.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is schrikken! Gelukkig was het snel weer goed.
    Beterschap meis!

    BeantwoordenVerwijderen