woensdag 24 maart 2010

verrassing

met mijn verjaardag kreeg ik van mijn lief een spannend kado. Ik moest namelijk op woensdag 24 maart om 15.00 uur op een bepaald adres zijn............
Dus vandaag was het zover.
En wij gingen naar haar.

En hier mocht ik van lief een jurk uitzoeken...... deze is het geworden.

De kleur komt niet mooi tot z'n recht op deze foto (en m'n hoepel piept er nog onderuit), maar ow wat issie mooi en wat ben ik er blij mee.
Dus nu weet je al wat ik straks op de EFF draag.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag x
    Moooooie jurk heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! Dat is nog eens een mooi kado zeg! Hij staat je geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he-le-maal goed! wat een superkado!

    (ik heb er mijn zomerschoenen vandaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stofje zeg! En wat een mooie mouwen. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Daar krijg je spontaan edele jonkvrouw gevoelens van. Nog gefeliciteerd. Heb je trouwens geen zin om eens naar Heksencafe Scheveningen te gaan?

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Haagje; Ha ha met zo'n jurk aan krijg je zo maar wat adelijke trekjes. Enne bedankt voor de uitnodiging, maar nu even niet, gebruik even m'n spaarzame vrijetijd voor vriendje en kindertjes. Maar als ik wel ineens zin heb om met zusters te kletsen, dan laat ik het meteen weten via jouw log.

    BeantwoordenVerwijderen