woensdag 4 november 2009

niet zo veel te vertellen

dus dan blijft het even stil van mijn kant. Druk met werk, de afgelopen maand moet weer afgesloten worden en ondertussen ben ik ook nog even pasdame voor iedereen van produktie die nieuwe werkkleding nodig heeft. Sta ik steeds maten te noteren en hoeveel er van de lengte van broeken en jassen af moet. En dan heeft Tarja ook nog een paar hele slechte nachten gehad en wij dus ook. De afgelopen twee nachten sliep ze maar weer bij ons in bed, zodat we allemaal nog een beetje rust kregen. Ook al staat haar bedje bij ons op de kamer, ze wilde heel beslist niet alleen liggen.
Verder moet ik nog steeds wennen aan de switch naar wintertijd, als ik nu klaar ben met werken is het al donker, dus niet lang meer dan ga ik in het donker weg en kom in het donker weer thuis.

Vandaag was weer onze vrije dag, de motor van lief moest een winterbeurt, dus reed ik vanmorgen braaf achter hem aan naar de motorzaak in Wateringen. Samen weer terug gereden, naar het huis van lief, daar post opgehaald en verwarming een beetje hoger gezet, van de week weer een bezichtiging, de derde al in twee weken tijd.
Vanmiddag toen Tarja op bed lag en na luid protest toch in slaap viel, hebben we de huishoudelijke taken maar verdeeld, lief ging boodschappen doen en ik snel met sop en stofzuiger door het huis. Dat moet nu eenmaal ook gebeuren, de elfjes doen het helaas niet voor mij.
Toen was het tijd om lief weer weg te brengen naar Wateringen. Ze hebben daar een motorhobbelpaard(?) staan en Tarja vindt dat supercool, dus zij heeft even gehobbeld terwijl lief met een verkoper naar een helm en een andere jas keek. Zelf ben ik toen maar gauw terug gegaan met Tarja, want het was al schemerig en erg druk op de weg.
Thuis wilde ik beginnen met koken, maar Tarja wilde alleen maar door mij gedragen worden of op schoot zitten en boekje lezen. Gewacht tot lief ook thuis was, hij kwam vrij snel na mij binnen, dus hij Tarja en ik de pannen.
En nu zit ik op de bank met thee en ga ik nog even bijlezen in blogland.

in de auto slaapt het zo goed

2 opmerkingen:

  1. Hier ook onrustige nachten gehad.... wintertijd en volle maan, een goede combinatie ;o)

    mooie foto van je meisje!

    (ik ga nu ook naar bed, welterusten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die onrustige nachten ken ik ;0)
    Hier ook Heller dicht tegen mij aan , zijn plekje bleef leeg ( we hebben een erg groot bed waar hij en eigen plaatsje in heeft , maar tegen mama is fijner soms )
    Koken deed ik vaak met de kinds in de mei tai of lifter op mijn rug , dan waren ze uit de spetter zone en toch op mij ;0)
    Wintertijd zit mij ook in de weg , gaaaaaaaappppp ;-) met kerst zullen we het wel gewend zijn toch ???

    BeantwoordenVerwijderen