woensdag 8 juli 2009

laatste loodjes

Het zit er bijna op.....
Morgen sluit Mirte haar basisschooltijd af met de eindmusical. 's Ochtends generale, 's middags voeren de achtste groepers de musical op voor alle kinderen van hun school en 's avonds voor ouders en familie. Joeri hoeft alleen nog maar vrijdag boeken in te leveren en z'n rapport op te halen. Jasper is bijna klaar met z'n eerste jaar hbo, volgende week nog twee hertentamens doen, haalt hij die nu wel, dan heeft hij z'n propedeuse. Martin heeft ook z'n tweede jaar goed afgesloten en gaat nu voor een half jaar als uitwisselingsstudent naar het buitenland.

En ik ga morgen nog een dagje werken, Tarja nog een dagje naar het kdv en dan hebben we allemaal vakantie.
En gaan we weg. Lief, ik en de drie jongste kids, vertrekken vrijdagmorgen voor 2 weken naar Italie. Eerst een week in de buurt van Siena en dan een week aan de Adriatische kust.

Dus waren we vandaag bezig om nog wat laatste spullen te kopen, groeit de stapel in de krat achter de box, gingen we vandaag Lief's motor wegbrengen naar zijn huis en ook maar gelijk daar de tuin een klein beetje onkruidvrij maken.

En nu zit ik me af te vragen waarom ik zo loop te stressen, want vakantie is juist om ontspannen en gezellig met elkaar van alles te ondernemen. Kennelijk zit ik nu eenmaal zo in elkaar en ontspan ik vrijdagmorgen als we hier weg rijden voor twee weken zon.
ons kleine zonnetje




met 4 tandjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten